Cosmote a atras atenţia în 2013

Fiind sfârşit de an, toată lumea face tot felul de statistici, retrospective pentru acest an şi  predicţii pentru anul care va urma, m-am gândit să las toate acestea pe mâna specialiştilor, iar eu să mă ocup de o campanie care merită într-adevăr menţionată şi luată ca exemplu. Este vorba despre cea mai vizibilă campanie pe Facebook.

Strategia adoptată a fost folosirea unor două unelte de pe facebook Reach Block RHS şi LOX. Prin acestea două, reclama a ajuns aproape 8 milioane de afişări în 24 de ore. Mai exact 4,3 milioane pentru Reach Block RHS şi 3,6 milioane în LOX.

Reach Block RHS înseamnă Right Hand Side, adică partea dreapta, acolo unde apar de regula “anunturile” tip marketplace. Userii care accesau în ziua respectivă Facebook de pe un computer, aveau doar trimiterea catre spotul Cosmote. Logout Experience [LOX] înseamna că toţi utilizatorii care s-au delogat atunci de pe Facebook au vazut în locul fotografiei de timeline tot o trimitere catre spotul Cosmote.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s