România în 2014

Cum va arăta România în 2014? Grea întrebare, nu am idee. Când am auzit acum câteva zile această întrebare, am spus: nu ştiu, dar aş putea să dau libertate imaginaţiei, măcar asta e gratis.

Am stat puţin şi m-am gândit, apoi am ştiut că vreau un an mai calm, vreau mai puţine proiecte semnate cu ochii închişi pentru a fi nevoiţi să ieşim în stradă la proteste şi să strigăm „uniţi salvăm”. Mai vreau emisiuni bune în online şi lista poate continua.

Dar veţi zice ce m-a apucat pe mine să scriu despre viitorul ţării noastre în 2014? În 6-7 noiembrie, a avut loc o conferinţă foarte intereseantă, Conferinţa anului viitor. Au participat oameni din diferite domenii care au încercat să răspundă acestei întrebări. Am văzut recent un videoclip cu o abordare interesantă, care merită urmărit. Este vorba de speech-ul lui Codin Pop, co-fondatorul Creative Monkeyz.

Voi mai aminti un speech despre leadership. Din punctul meu de vedere aşa ar trebui să arate o prezentare despre leadership. Un alt speech frumos realizat a fost o pledoarie pentru teatrul independent. În concluzie, mi s-a părut că a fost o iniţiativă care merită aplauze, cu discursuri care abordau problemele din unghiuri interesante şi care propuneau soluţii care merită puse în practică.

Acum aş vrea să vă întreb mai departe pe voi. Ce se va întâmpla în România în anul 2014?

Lasă un răspuns

