Prima MASmedia în România

Am citit zilele trecute în mediul online despre o conferinţă care se anunţă interesantă, din punctul meu de vedere şi care merită urmărită. Este vorba despre MASMmedia, adică Mişcarea anti social media care va avea loc la Cluj în 15-16 noiembrie 2013. În cadrul conferinţei vor fi invitaţi Andrei Gheorghe (via Skype), echipa Cenzurat, Zoso, Oana Barbu şi mulţi alţii. Conferinţa, conform spuselor organizatorului, nu va fi anti social media, anti Facebook sau Google+. Participanţii vor dărâma conceptul de social media care nu este bine înţeles.

sursa (http://antisocialmedia.ro/)Organizatorii spun că vor să distrugă miturile, fiind prima conferinţă din România anti mit, spam şi stereotip. Este anti click aici, nou, şocant şi anti “Like & Share pentru un frigider”(http://entertrainer.tv/2013/10/ce-este-masmedia-miscarea-anti-social-media/).

După părerea mea, unii într-adevăr exagerează cu social media. Am să dau câteva exemple: de ce aş fi eu interesată să văd în fiecare zi dacă o persoană se simte tristă, fericită, iubită sau dezamăgită. Poate nu sunt curioasă că persoana este la plimbare cu X, că doarme sau că vizionează un film. M-am săturat (şi cred că mai mulţi sunt de acord cu mine) să-mi fie invadat ecranul de mesaje „click aici”, „câştigi nu ştiu ce”, „vezi imagini inedite”.  Chiar facebook-ul, de exemplu, este asociat cu piţipoance, cu dă like la orice, distribuie cât mai mult.

Conferinţa vrea să distrugă tocmai aceste mituri. (Oare va fi un fel de mithbusters?)  🙂  Eu personal aştept cu nerăbdare să văd ce se va întâmpla şi ce se va discuta, aştept să ascult părerile unor specialişti care vorbesc din propria lor experienţă.

Lasă un răspuns

