Campania de poziţionare

În ultima perioadă am văzut tot mai multe reclame pe mijloacele de transport în comun, la carnea din Selgros. La început am zis ce e cu reclam asta, nu are sens („De ce să cumperi cafea de la noi? Pentru că avem cea mai bună carne.”). Apoi, când am văzut şi alte reclame la haine, jucării şi electrocasnice, am început să-mi pun anumite întrebări. Campanie Selgros

Mi-am dat seama că este o strategie de marketing a celor de la Selgros, o campanie de poziţionare. Reclamele  atrag atenţia şi lasă loc de mai multe interpretări:

– o singură reclamă atinge mai multe publicuri ţintă (consumatorii de cafea şi cei de carne)

–  dacă avem cea mai bună carne, decucem că şi restul produselor de la noi sunt cele mai bune, au cele mai bune preţuri etc şi merită cumpărate.

Din punctul meu de vedere este o reclamă destul de bună. Chiar dacă la o primă vedere legătura şi sensul nu sunt prea clare, atrage atenţia şi consumatorul o ţine minte. Cei care au realizat campania s-au ancorat bine de unul dintre avantajele Selgros: carmageriile proprii. Bazându-se pe acest avantaj, îşi promovează nu numai produsele lor, ci şi altele din magazin. Cum am precizat mai sus, promovând atât cafea, cât şi îmbrăcăminte şi obiecte casnice, magazinul dovedeşte că acoperă o gamă largă de produse, venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

Lasă un răspuns

