Marile brand-uri ale Chinei ameninţă Europa

Între marile brand-uri ale Chinei şi cele ale Europei se dă o bătălie continuă e mai mulţi ani. China are o valoare a brand-urilor mai mare de 10 miliarde de dolari în ultimul an. ChinaLife este o firmă de asigurări de viaţă care ocupă locul 2 după AIG. Baidu este celebrul motor de căutare, fiind o ameninţare pentru Google.

Tencent QQ cu drăguţa lor mascotă Pinguinul, au devenit un fenomen cultural în China. Este una dintre cele mai mari comunităţi din lume şi are peste 800 de milioane de conturi active. A început ca un instant messaging şi este cea mai mare reţea socială, peste Facebook. Este cea de-a treia companie din lume listată la bursă, mai mare chiar şi decât eBay sau Yahoo. Ce mai trebuie menţionat este că Tencent a făcut ceva ce AOL nu a putut: să facă un business din instant messaging. Cu peste 110 milioane de useri online, China este a doua țară într-un clasament al userilor pe internet. În luna mai anul trecut site-urile Facebook, Twitter şi Youtube au fost interzise în China.

În Japonia concurentul Facebook-ului este Mixi. Această reţea de socializare foloseşte porecle şi avataruri în timp ce Facebook foloseşte identităţi reale. Şi în privinţa protecţiei intimităţii, Mixi este extrem de protectoare. De aceea domină social networkingul din Japonia şi are acum o cotă de piaţă de 80% în timp ce Facebook încearcă să o ajungă din urmă.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s