Catena interzisă la TV

Vouă cum vi se par reclamele de la Catena? Dacă răspundeţi „enervante”, înseamnă că producătorii şi-au atins scopul: publicul a reţinut brandul. Dar nu despre acest lucru aş vrea să vorbesc acum, ci despre altceva ce mi-a atras atenţia.

Conform ziarului Financiarul (http://www.financiarul.ro/2011/10/12/cna-interzice-spoturile-farmaciilor-sensiblu-si-catena), Consiliul Naţional al audiovizualului a oprit difuzarea în forma actuală a unui spot publicitar Catena printr-o decizie de intrare în legalitate referitor la acesta, pentru încălcarea unor prevederi din Codul audiovizualului.

Anterior, RAC a stabilit că nota de subsol prezentă în spot pentru completarea informaţiilor privind oferta Catena pentru clienţi fideli încalcă prevederi din Codul de Practică în Publicitate elaborat de RAC potrivit cărora designul şi prezentarea comunicării trebuie să permită acesteia să fie uşor de perceput vizual şi auditiv de către consumator. Când sunt folosite note de subsol, acestea trebuie să aibă o mărime suficientă, să fie uşor lizibile şi să aibă o durată care permite citirea. Dacă doriţi şi mai multe detalii accesaţi http://www.cna.ro/Decizia-nr-592-din-11-10-2011.html

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s