I like you, but not in this way!

De ce companiile nu primesc Like pe Facebook? Prima chestie pe care o face o companie după ce își crează pagină de Facebook este să caute o metodă de a aduna fani, adică de a primi Like-uri. Poate fi un concurs, poate fi oferirea de conținut interesant pentru fanii brandului, poate fi un discount pentru cei care dau Like, poate fi o ofertă specială pentru cei care au dat Like etc.

Și acum vine partea interesantă. Multe companii fac chestiile astea, dar totuși numărul de Like-uri fluctuează. De ce? Pentru că trimit prea multe mesaje promoționale celor care au dat Like. Cu alte cuvinte, au impresia că dacă un utilizator de Facebook a dat Like de acum e al lor, îl pot stresa să cumpere. Din păcate social media nu funcționează așa, și multe companii ajung la concluzia că treaba asta cu prezența online nu funcționează. (sursa: http://mariussescu.ro/2011/10/de-ce-companiile-nu-primesc-like-pe-facebook)

Mai multe motive pentru care utilizatorii nu dau Like paginilor de brand de pe Facebook în continuare:

sursa: http://www.briansolis.com/2011/10/i-like-you-but-just-not-in-that-way/

Potrivit unui studiu, 55% din utilizatori au dat Like apoi au decis că nu vor să mai vadă postările companiei, 51% spun că nu sunt fani deoarece nu viziează pagina sau site-ul web după ce au dat Like, iar 71% din consumatori spun că au devenit mult mai selectivi. La întrebarea de ce se rupe legătura dintre ei, cele mai frecvente 3 răspunsuri au fost: compania postează prea des, peretele utilizatorilor a devenit prea înghesuit cu mesaje de marketing şi conţinutul s-a repetat sau a fost plictisitor. (sursa: http://www.briansolis.com/2011/10/i-think-we-need-a-break-its-not-me-its-you)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s