Închiderea spitalelor generează o campanie de informare

Am stat într-o seară şi uitându-mă la ştiri, una mi-a atras atenţia în mod special. Printre foarte multe accidente prezentate, ştiri despre politicieni, vedete şi altele, a urmat cea cu închiderea spitalelor. Probabil vă întrebaţi care este legătura cu PR-ul?
Au trecut şase luni de când s-au închis foarte multe spitale în întreaga ţară, iar bilanţul pacienţilor care sunt afectaţi de această acţiune creşte de la o lună la alta. Cum spitalele oricum nu se mai deschid, va avea loc o campanie de comunicare. Aceasta va consta în informarea cetăţenilor că decizia a fost una bună şi necesară. Sunt curioasă în ce va consta această campanie şi dacă va convinge lumea.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s